Monday 18 August 2008

Desaru Tri

Desaru DONE!! At last. Gila takut aku ngan distance Half IM nih. Lagi lagi part swim.

Swim : 1hour 16min
Bike : 3hours 7min
Run : 2hours 11min

Walaupun aku rasa run tu 2hours 4min. Gila lama aku lepak kat transition 2. Minum air, pakai stokin, pakai ipod. Pikir nak pakai fuel belt ke idak. Last last dah nampak awek Dino gerak baru la aku terhegeh hegeh nak lari. Itu pun kena stop jap, tekencing..

Swim, perghh..ada rasa best sebab ombak. Tapi penat gak aa, first time buat 2km. Trenin malas, padan muka.Memula dah masuk dalam group reramai, tapi aku yang keluar, panic giller aku ..Kiri kanan, depan belakang semua kaki..Janji swim settle.

Bike, herm..Lap pertama tu penat gak aa, ngan air tak boleh nak capai, asyik terjatuh je cawan.Second lap aku terus berenti, refill terus, habis citer.

Selamat part last cycling tuh dah hujan sesikit, pastu masa lari dah hujan terus. Best...

Ngantuk ngantuk..nanti ku buat report lagi detail..hohohoho

6 comments:

Juliana said...

hi there !! congrats finish desaru LD !!! :) nie my blog http://missjewelz.wordpress.com

tulis la lagi report tuh.. ..huhuhuh..

yipwt said...

wei..pendeknye report.

And u r pretty fast as well. Kalau u mau buat badwater, i think kena run at least 200km first.

And if you wanna go...i would be very interested as well.

Lepas Kinabalu, I plan to run 200km, so feel free to join. Most likely in end of october.

bink said...

Malas wuu nak tulis report..kekurengan idea wuuu

zulhassan said...

orang handal memang macam. tulis report ringkas dan padat. ehhheeh...

Jaja Shah said...

jenuh ko nak mengejar ye, tak terkejar gak

congrats la, IM sure boleh habis punya

Upiq said...

Tahniah Jakul..!!

Dasat sehhh..

Bukan calang2 orang bleh habiskan Desaru..