Tuesday 26 August 2008

21km yang menjadi 16km

Dah dapat e-mail dari Ishal pasal lari pagi Selasa kat Tasek Perdana. Pada mulanye Kam n Kar Yan nak join, tapi last last minit. Dalam pukul 4 pagi Kar Yan msg aku kata kaki dia sakit. Kam pun ada hal dalam pukul 8 pagi. Maka lari pagi pagi kena la cancel.

Elok la masa tu aku teringat yang Fong nak buat 20km kat Batu Dam, maka aku terus la sms dia, tanya plan dia tu jadi lagi ke idak. Good news - the plan is still on.

Sampai dam dalam pukul 6 pagi. Gila gelap, gila sejuk. Nak jalan kena pakai torch light, Tengah aku jalan sengsorang pegi boathouse, Fong sampai.

Kitorang buat 3 loop split.
Sebab 1 kali loop = 1.6km.
3 loop = 4.8km. Dah dekat dekat 5km

3 loop, berenti minum. Walaupun target dalam 20km, tapi kitorang buat 16 km. Aku seriously dah mental giler dah. Ulang - ulang kawasan sama je. Dah naik gile dah. Bukan penat badan, penat otak. Selamat ada orang lari sekali, kalau idak aku dah giveup dah.

Dapat la kurang kurang 16km pun..

No comments: