Thursday 20 December 2007

Raya Hadi Ride

Pagi raya, cadangnye nak jogging, tapi memandangkan dalam perjalanan memang lalu masjid, orang pun dah start takbir kul 6 tuh, aku lak lari pakai seluar pendek. Atas dasar hormatkan hari raya, maka aku tak jog, sebenarnye aku takut kena maki ngan orang mesjid je..haha..Kalau parents aku balik kampung, aku dah tibai jogging dah.

Tapi takpe, mlm tu ada brick exercise kat Putrajaya, 50km lebih ride, 10km run. Dicky tayar pancit, masa ride. And then terserempak ngan Mac dan May Sen. Zebet yang sweeper tahu tahu dah kat depan, Abu yang jadi unofficial sweeper..haha..And diorang nye pace huuu lajuuuu...

Lari pun aku buat 8km lebih je, lari asyik nak tekencing je, ape cer..Aku sampai umah kul 12 lebih, selamat Jumaat ku cuti..kalau idak, mamai la datang opis..

No comments: