Sunday 21 September 2008

Mari Lari naik Genting lagi

19 hb Sept. Lari lagi aku ke Genting. Macam minggu lepas gak, cuma kali ni di organize oleh Steve.

Meet up at 9, start run at 930. Itu yang aku dapat dari SMS Steve, itu gak yang diberitahu dalam e-mail. Tapi lari dalam kul 10 la jugak.

Tak seramai minggu lepas, tapi ada la muka muka minggu lepas, pastu ada muka muka baru. Aku tak kenal pun sangat kebanyakkannye, antara muka baru yang aku kenal dan tahu nama, Luvis, Fong, Zabrina/Sabrina (kawan Ishal), Zulhassan, Abu, Dino. Ada sorang mamat dari Hungary.

Lari kali agak lain sikit dari minggu lepas, takde sangat group, aku tak tahu sangat orang belakang apa citer. Omar Yip ngan orang Hungary dah laju ke depan, Zulhassan ngan Abu pun dah laju ke depan. Aku pace dengan Fong. Julie dengan Dino aku rasa.

Udara agak sejuk minggu ni, at some point, aku sakit dada sebab sejuk sangat, berapa kali batuk daa..and minggu ni aku pakai reflective jaket, mekasih Julie sebab belikan jaket tuh, nanti aku bayo balik ye (untuk sesape nak beli, kat kedai hardware ada jual, 6 ringgit je).

Lari all the way sampai Gohtong Jaya. Berenti kat 7 eleven beli 100 plus, pastu beli air mineral ekstra, then lari balik ke atas sampai ke Starbucks First World Hotel. On the way nak sampai atas nampak Adzim ngan Lin, jadi fotographer of the night..

2hours 34 min. Itu yang aku tengok kat jam aku aa. Sampai sampai aku dah nampak Azmar lepak kat Starbucks, sebab aku cuak gak, takde runner sampai, atau aku yang tak nampak. Takut diorang meet up kat tempat lain yang aku tak tahu.Yip dah turun la dah masa tu..

Sejuk giller kat atas tuh, walaupun dah tukar sweater and all. Tapi best. Harap harap ada next run. Last kopek sebelum Raya. Kesian kat Zulhassan sebab sesat sampai ke Highland Hotel/Resort, atas tu pun ada Starbucks..

Congrats to all participants..Thanks to all support car driver..

1 comment:

zulhassan said...

nasib baik ada 2 je , cuba kalau ada 4 ke 5 ke, korang kena buat buat pasukan mencari pula.

tapi yang pasti naik bukit ko memang powerlah dengan Fong.