Saturday 18 April 2009

Gunung Nuang..

Gunung Nuang, ketinggian rasmi 1,493 meter (4,898 kaki). Jangan tanya aku, aku tak tahu tu berapa tinggi..hehehe..Check la sendiri guna pembaris ye..

12jam punye perit. Tapi aku dah sampai puncak Gunung Nuang. All thanks to Julie for invited me joining her clean some garbage programme (kira macam orang Alam Flora, cuma kena panjat gunung).

And then some more, sambil aku tulis ni, aku jalan tempang and all my toes are hurting. Tak termasuk sengal sengal otot kat badan aku nih.

Start pagi tadi dalam pukul 7 lebih. Patutnye dalam email kata start pukul 645, tapi disebabkan kereta Julie rosak, maka start lewat sikit. Takpe la pun, aku sampai lambat gak. Salah budget timing ngan tak tahu jalan sangat. Aku pi amik Tini kat Subang sebelum pegi situ.

Ni list orang yang naik sekali.
AJ
Azmar
Akhil
Adik angkat Julie
Julie
Kam
Kawan adik angkat Julie
Rashid
Tini

Tak tahu nak cerite cemana, sebab kepala aku pun penat, ngantok wuuu. Naik amik masa lima jam, turun pun lima jam. Sakit seyh..ahahahhaha. Aku nak tido..

-------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments: