Saturday 5 April 2008

Lari kat dabel hil

Abu ajak aku lari kat double hill kat tasek perdana, aku pun lama tak lari kat tasek perdana. kira ok la kot. saja buat hill training sambil pacing abupower.hehe..

mengah gak aa lama tak lari kat situ. abu boleh tahan laju gak aa..pastu lepak ngan abg noor, fairuz ngan saiful. abu pegi daftar anak dia untuk ironkids/tri kids.

aku citer kat diorang aku beli crank baru dari edwin. mana diorang dan aku berpendapat harga tu agak mahal. so kitorang pegi la jalan jalan ke kedai beskal tengok la boleh banding harga ke idak.

memula pegi bike boutique, which is very nice. lawa seh kedai tu. pastu pegi ksh ttdi ngan ksh ss2, memang tak jumpa crank yang aku carik tu. telan je lah..huhu..

abu, saiful, fairuz ngan steve nak buat ride kl-ipoh 19 april ni, ipoh-kl 20hb nih.

petang sikit tu dalam kul 4 amik la beskal aku kat kedai edwin.

pastu lepak jap umah shazly sambil sembang ngan upiq and abg fandi, pengedar orbea and tuan kedai fun d cycle.

aku ada crank carbon seyh

No comments: