Friday 19 October 2007

Aku dah start swimming

Semalam cemana pun, aku pergi Kolam Renang kat Bandar Tun Razak Cheras. Sebabkan lama tak ikut MRR2 nak ke sana, jenuh sesat aku, melekat kat Plaza Phoenix, pastu ngan hujan. Konon nak sampai kul 6, last last sampai kul 630.

Problem pertama aku, mana nak letak barang aku, takde locker free, yang ada pun kena bayar la plak. Tapi takpe, aku dapat duit pecah.

Problem kedua aku, swimming pool tu penuh seh. And tahap kerabunan aku boleh dikatakan cipan gak aa. Adei. Takpe, gamble masuk terus pool tu. Konon nak test ngan freestyle, setengah lap je lepas. Jantung nak meletup letup seh, punye la penat, lagi dengan takut terlanggar orang.

Kul 7 lebih ku blah dah.hahaha...

So hari ni, sebelum Solat Jumaat ku beli goggle pertama aku, brand View, yang untuk orang rabun, pastu aku pegi la swimming...

Memang setengah lap je ku penat. Huuu..aku hari ni buat freestyle ngan berenang katak.Seperti Pipot katakan, penat beb. Kalau kan 25 meter dah pancit, inikan 3km..hahha..tapi lama gak aku swimming hari nih. Puas aa..pas swimming ngantok..

2 comments:

SaifulAzri said...

pehh..bagus ar kalu dah start swimming..swimming dpt langgar2 org la best!

Mohd Shazly Khan said...

Hey man, u r doing great. Keep it up. Masa i start dulu pun sama gitu. Tapi i would like to suggest u to use bkt jalil. Very much better then Cheras. Open from 3pm to 5pm and 6pm to 8pm. And banyak triathlete sana so boleh tlg menolong.

Thnx for dropping by my site.